ביטוח חיים למשכנתא – כי החיים חשובים

הריביות על המשכנתא וההוצאה על רכישת ביטוח משכנתא גורמים לכם לחוש כי הבנק וחברת הביטוח מעוניינים לגזול את כספכם? אנו נעזור לכם לסובב את הגלגל וליהנות מהביטחון של רכישת ביטוח חיים

ביטוח חיים למשכנתא - ההיבט החיובי למבוטח

רבים מתעלמים מכל הקשור אל ביטוח חיים למשכנתא וזאת משום ההשלכות הלא נעימות שלו. במקרה בו לוויתם מהבנק הלוואת משכנתא, אתם מחויבים לרכוש ביטוח זה, אך גם חובה זו יכולה להפוך ליתרון, באם מסתכלים על התועלת של ביטוח זה עבור המשפחה שלכם.

רוב האנשים אינם ששים להתעסק במחשבות עתידיות על המוות, אך כאשר מקבלים החלטה לקחת הלוואה לטווח הארוך בסכומים גדולים, בלתי נמנע לחשוב על השאלות הבאות:

  • האם אתם יודעים מה יקרה בעתיד?
  • האם המשפחה תוכל להתמודד עם העול הכלכלי של החזר ההלוואה במקרה של חס וחלילה פטירה או אובדן היכולת לפרנס אותה?

התשובות לשאלות אלו הן היתרונות שלכם ושל משפחותיכם, שכן במקרה בו מתרחש מצב של פטירה או אובדן כושר עבודה, המשפחה שלכם לא תיקלע למצוקה כלכלית משום אובדן ההכנסה של המפרנס העיקרי בבית ותביעה של חברת הביטוח להחזר תשלומי ההלוואה.

משכנתא וביטוחי חיים - חשוב לדעת

  • נכון לשנת 2012 כ- 4000 איש חותמים על הלוואת משכנתא בגין משכנתאות חדשות או עסקאות של מיחזור משכנתא. רכישת ביטוח חיים במסגרת ביטוח משכנתא הוא תנאי הכרחי לאישור ההלוואה על ידי הבנק!

     

  • שוק ביטוחי המשכנתאות מגלגל מעל למיליארד ₪ מדי שנה.

     

  • רכישה של ביטוח חיים דורש מכם בדיקה מקדימה ומוקפדת וזאת על מנת לרכוש את הכיסויים הביטוחיים המתאימים ביותר לסטאטוס שלכם, לגילכם ולמצב הכלכלי שלכם.
  • כל מסלולי הביטוח מונפקים על חברות ביטוח בישראל להם רישיון לעסוק בכל הקשור אל מתן מידע ושיווק של ביטוחים.

     

  • שימוש במחשבון ביטוח חיים משכנתאות יעניק לכם מידע אודות הפרמיה שתידרשו לשלם לחברת הביטוח.

     

  • ניתן לרכוש ביטוח חיים למשכנתא על ידי פנייה אל סוכנות ביטוח העובדות עם הבנקים למשכנתאות, פנייה ישירה אל חברת הביטוח, פנייה ישירה אל חברות ביטוח ישיר ופנייה אל סוכן ביטוח (בהנחה כי הוא אינו עוסק אך ורק בביטוחים אלמנטאריים).

     

  • לא כל חברת ביטוח תסכים לבטח אתכם בביטוח משכנתא באם אתם חולים במחלה מסכנת חיים או בעלי היסטוריה רפואית בעייתית. חברה אשר תסכים לבטח אתכם תגדיר את המצב הבריאותי כסיכון חריג, דבר אשר ישפיע על עלות הביטוח.

כיצד נקבעת עלות ביטוח חיים למשכנתא?

העלות של הפוליסה מושפעת מפרמטרים רבים ובסיסה יקבע בהתאם ליתרת הלוואת המשכנתא שלכם. חלק מחברות הביטוח מנפיקות פוליסות ביטוח חיים תוספות של 5% ואף 10% מהסכום של המשכנתא, דבר אשר מייקר את מחיר הפוליסה אך במקרה של חו"ח פטירה הסכום אשר ישולם למוטבים יהיה גבוה יותר. העלות מושפעת לא רק מגילכם, הסטאטוס המשפחתי שלכם, המצב הבריאותי בהווה וההיסטוריה הרפואית שלכם, אלא גם מגורמי סיכון, כמו למשל עישון.

בחירה נכונה של איש מקצוע יכולה להוזיל את המחיר!

היצע המסלול הגדול של ביטוחי חיים למשכנתאות והתחרות הגדולה בין חברות הביטוח והבנקים, הובילה למצב בו חשוב לבצע סקר שוק והשוואת מחירים של כל המסלולים המתאימים לכם, וזאת על מנת לרכוש פוליסת ביטוח חיים הכוללת את הכיסויים הביטוחיים המתאימים לכם במחיר המשתלם ביותר. בנוסף, ישנם סוכני ביטוח רבים אשר יכולים "לפעול עבורכם" ולהוזיל בצורה משמעותית את מחיר הביטוח.

על הכותב

צחי גולן מנחם

צחי גולן מנחם

סוכן ביטוח כבר למעלה מ10 שנים, עבדתי בחברת הראל ובסוכנויות פרטיות. תעודת מתכנן פיננסי ובעל תואר שני במנהל עסקים.

מעוניינים בביטוח חיים התואם את הצרכים האישיים שלכם ואת ההיבט הפיננסי המתאים לכם? תשאירו פרטים ואיש מקצוע בעל ניסיון יחזור אליכם על מנת להציע לכם את ביטוח החיים המשתלם ביותר. דקה מזמנכם שווה את המחיר