ביטוח משכנתא השוואת מחירים – שווה להשוות

מדי שנה אנשים מאות אנשים מגלים כי הם משלמים מחירים מופקעים עבור ביטוחים. השוואה חכמה של מחירי ביטוחי משכנתא תאפשר גם לכם לזכות בכיסויים ביטוחיים חיוניים במחירים המתאימים לכם

התחרות בין הבנקים לחברות הביטוח

חברות ביטוח מתחרות אחת בשנייה ולכן מדי שנה כל חברה שוקדת על הוצאת מסלולים שונים של ביטוחי משכנתא לצרכנים וזאת במטרה לזכות בשוק לקוחות נרחב. אם בעבר, ניתן היה לרכוש ביטוח משכנתא רק מהבנק אשר העניק לכם את ההלוואה, כיום ניתן לרכוש ביטוח זה באמצעות הבנקים או ישירות דרך חברות ביטוח שונות הפועלות בישראל, ללא קשר לחברה אשר עובדת עם הבנק.

הבעיה העיקרית היא שרבים נשארו נעולים בדפוס חשיבתי האומר כי הבנקים הם המקור האמין ביותר דרכו ניתן לבצע ביטוח זה. הדרך היחידה לאמת או להפריך נתון זה הוא על ידי השוואת מחירים של ביטוחי משכנתא המוצעים על ידי הבנק מול ביטוחים המוצעים על ידי חברות הביטוח. נכון להיום, ניתן לעשות ביטוח משכנתאות בחברות הביטוח AIG, שירביט ,ביטוח ישיר, מנורה, כלל, מגדל, הפניקס, שומרה וכן באמצעות בנקים למשכנתאות (הבנק דרכו לקחתם את הלוואת המשכנתא).

השוואה נכונה של ביטוחי משכנתאות "לכל גיל ולכל תרגיל"

ביטוח משכנתא הוא ביטוח חובה לכל אדם אשר החליט לקחת הלוואת משכנתא מעל לסכום של שלושים אלף ₪. ביטוח זה מבטיח לבנק כי במקרה בו לא תוכלו לשלם את החזר הלוואת המשכנתא, משום נזקים שונים למבנה או מקרה פטירה, חברת הביטוח תדאג לכך, אך חברות הביטוח והבנקים אינם מבטיחים לכם כי סכומי הכסף אותם תדרשו לשלם במשך שנים ארוכות, מוצדקים! מחירי ביטוח משכנתא נקבעים על פי פרמטרים שונים (כמו למשל, גיל המבוטחים) ולכן ביטוח משכנתא השוואת מחירים הוא בגדר חובה.

המחיר של ביטוח משכנתא יקבע על פי פרמטרים שונים הנוגעים למצבכם הבריאותי, גילכם, שווי הנכס שלכם, תביעות קודמות ועוד. גם אם הגיל שלכם מתקדם ומצבכם הבריאותי אינו תקין- אל לכם לוותר על השוואה זו, שכן פער המחירים יכול להסתכם במאות שקלים! גם אם רכשתם נכס יקר והבנק שלכם מעדכן אתכם כי נכס יקר משמע ביטוח משכנתא יקר, אל תתפשרו ובצעו השוואת מחירים של ביטוחי משכנתא!

אם בעבר, תהליך ההשוואה גבה מהלווים זמן יקר וזאת משום שהוא נאלץ לטלפן לכל חברה, למסור לה את האינפורמציה הדרושה ולהמתין עד שהיא תשלח לו הצעת מחיר לביטוח משכנתא, כיום המצב השתנה.

כיום, האינטרנט משמש ככלי עזר עיקרי המייעל את תהליך ההשוואה. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של החברה או אתר אינטרנט המציע השוואת מחירי ביטוח משכנתא של מספר חברות, להקיש את הנתונים ולקבל פלט תוצאות תוך זמן קצר.

הבעיה היא שלא כל האתרים אמינים וחלקם מציעים הצעות מחיר של חברות איתם יש להם קשרי שיתוף פעולה. לכן, ההמלצה היא לפנות אל מומחים אשר יבצעו בשבילכם את ההשוואה תוך ציון כל המסלולים המתאימים לכם.

ביטוח משכנתא השוואת מחירים – דרושה הכנה מקדימה

תוצאות אמינות של ביטוחי משכנתאות הן תוצר של הכנסת פרמטרים מדויקים.

  • סוג ביטוח- ציינו מהו הביטוח בו אתם מעוניינים. אם יש לכם ביטוח חיים או ביטוח דירה בקשו הצעה רק לביטוח החסר. אין טעם שתשלמו כפל מחיר על ביטוח קיים.
  • כמות- ציינו מהי כמות האנשים אשר ייכללו בביטוח.
  • פרטים אישיים- יש לציין מין, תאריכי לידה והאם אתם מעשנים.
  • המשכנתא- ציינו מתי לקחתם את המשכנתא, איזה סכום ולאיזו תקופה.
  • שטח הנכס- יש לכלול את השטח הכולל של המבנה (ברוטו). קחו בחשבון כי שמאי או סוקר יגיעו אל הדירה על מנת להעריך את השווי הסופי שלה.
  • מצב בריאותי- ציינו מה ההיסטוריה הרפואית שלכם והמצב הבריאותי שלכם בהווה (תצטרכו להמציא מסמכים רפואיים המאשרים זאת).
הגיע הזמן להסתייע באנשי מקצוע אשר יתאימו את ביטוח המשכנתא אליכם ובכך יעזרו לכם לצמצם את ההוצאות הכספיות! השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם.
צחי גולן מנחם
כתב: צחי גולן מנחם

סוכן ביטוח כבר למעלה מ10 שנים, עבדתי בחברת הראל ובסוכנויות פרטיות. תעודת מתכנן פיננסי ובעל תואר שני במנהל עסקים.

רוצים לחסוף מלא כסף בביטוח שלכם?

לחצו על הכפתור וקבלו הצעת מחיר משתלמת

להצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר!