השוואת ביטוח רכב מקיף - השוואה בין 5 חברות הביטוח הגדולות בישראל

כל מי שרוכש רכב, בין אם מדובר ברכב חדש ובין אם מדובר ברכב משומש, צריך לרכוש 3 סוגי ביטוחים. ביטוח חובה שהמדינה מחייבת אותו, ביטוח צד ג' שמגן עליו מפני תביעות, וביטוח מקיף אשר מאפשר לו לקבל פיצוי ועזרה מהביטוח, במקרים של גניבה, נזקים ברכב, חבלות או כל דבר אחר שנגרם לרכב עצמו.

כל חברות הביטוח הגדולות מוכרות את הביטוחים הנ"ל, במקרים מסוימים החברות גם מייצרות מסלולים של ביטוחים אשר אמורים להתאים לבעלי הרכב ונהגים באופן ספציפי. למשל, מסלול שמיועד לנהגים ותיקים, נהגים צעירים, וכדומה. כך החברות מאפשרות ללקוחות לקבל תנאים הרבה יותר נוחים, ליהנות ממסלול שמותאם עבורם באופן ספציפי, וכן לשלם פחות.

לפני שניגשים לרכוש ביטוח, חשוב לבצע השוואת ביטוח מקיף בין החברות השונות בתחום. כך אפשר לדעת איזו חברה מציעה תנאים טובים יותר, כך גם אפשר להתמקח עם החברות השונות וליהנות ממחירים טובים יותר.

צריך לומר ביטוח משכנתא וביטוח רכב או ביטוחים אחרים, אומנם עולים לא מעט כסף אך הם הכרחיים. אנחנו לא יכולים שלא לרכוש אותם. הרי, מדובר בביטוחים משמעותיים שיכולים להשפיע באופן ניכר על היכולות הכלכליות שלנו בטווח הארוך וכן, הם מאפשרים לנו לישון בשקט בלילה, לדעת שאם חס וחלילה יקרה משהו, אנחנו מוגנים.

השוואה בין 5 חברות הביטוח המובילות בארץ

כאמור כל אחת מהחברות מציעה מסלול אחד עבור ביטוח מקיף לרכב. התנאים שעל פיהם החברות השונות פועלות הם, מספר הנהגים, סוג הנהגים, סוג הרכב, אילו תאונות הוא עבר (אם היו כאלה) אילו מערכות אבטחה ובטיחות מותקנות ברכב, אופי השימוש בו ועוד.

ביטוח ישיר מציעה לנהגים אפשרויות לקבל בין היתר, שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי במקרה של גניבה ובמקרה של טוטאל לוס, תוספת שווי רכב עד 15 אחוז, החלפת שמשות ופנסים, כיסוי זמני לנהגים צעירים וכיסוי נהגים מעל גיל 24.

חברת פניקס מציעה ללקוחות שלה אפשרות לקבל פוליסות ביטוח בהתאם לסוג הנהג, כולל אפשרות לקבל הנחה עבור ביטוח מקיף לרכב שני במשפחה, ביטוח מקיף בתנאים משתלמים לנהגים זהירים שלא ביצעו עבירות תנועה ותאונות בעבר. החברה מציעה גם שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי, כיסוי בגין רעידת אדמה ונזקים שנגרמו לצד שלישי.

הראל ביטוחים מציעה תוכנית ביטוח על פי נסיעות, ככל שנוסעים פחות משלמים פחות, וכן כיסוי לכל מקרה של אסון טבע, אש, שריפה, גניבות, פגיעה ברכוש, נזקים פנימיים וחיצוניים.

חברת הכשרה מציעה כיסוי מפני שריפות ונזקי טבע, נזקים לצד שלישי, כיסוי מפני נזקים שנגרמו בזדון, וכן היא מציעה פוליסות ללא דרישת מיגון ותוך התאמה אישית ללקוח.

AIG  מציעה מסלולי ביטוח חסכוניים, מסלולים רגילים וכן מסלולי פירמיום עם כל התוספות האפשרויות.

על הכותב

צחי גולן מנחם

צחי גולן מנחם

סוכן ביטוח כבר למעלה מ10 שנים, עבדתי בחברת הראל ובסוכנויות פרטיות. תעודת מתכנן פיננסי ובעל תואר שני במנהל עסקים.

מחפשים איש מקצוע אשר יסביר לכם הכל אודות פוליסת ביטוח מקיף לרכב?
תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם