מחשבון ביטוח משכנתא – מקבל את ההחלטה בשבילכם

לא מעוניינים להישאר מאחור ולהתבסס אך ורק על הנתונים המוצגים בפניכם על ידי סוכן הביטוח שלכם? אנו מזמינים אתכם לפתוח את הדלת בשעטה ולהיחשף לאחד הכלים היעילים ביותר, מחשבון ביטוח משכנתא

מחשבון ביטוח משכנתא מהווה את אחד הכלים הזמינים והיעילים ביותר ברשת הוירטואלית להערכת הפרמיה החודשית של ביטוח המשכנתא. למרות זאת, כאשר מדובר על קבלת הכרעות רק על בסיס תוצאות החישוב של המחשבון, הדעות חלוקות. נכון לשנת 2012 הערכה היא כי 90% מקהל האנשים אשר לקחו הלוואת משכנתא ומעוניינים לבחור בביטוח משכנתא המתאים להם, משתמשים במחשבון משכנתא.

שתי השאלות החשובות ביותר ואלו אשר יועמדו "למשפט" במאמר זה הן: 'האם הם מבצעים שימוש נכון במחשבון זה' וכן 'האם תוצאותיו של המחשבון משמעות להכרעה לגבי בחירת ביטוח משכנתא זה או אחר?'

מחשבון משכנתא - מחשבון רפואי?

יש לקחת בחשבון כי למרות המצאתו הגאונית של מחשבון זה, רבים נוטים לייחס לו חשיבות גדולה מדי בכל הקשור אל ההכרעה הסופית של בחירת הביטוח המתאים להם. יש לזכור כי מדובר על כלי יעיל ביותר להערכה, אך ישנם נתונים נוספים אשר חייבים לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה הנכונה לכם.

יש לקחת בחשבון כי התוצאות המוצגות בפניכם במחשבון מתבססות אך ורק על הנתונים שהכנסתם אליו ואם לא היו בידיכם הנתונים הנכונים או המדויקים ביותר, גם התוצאה לא תהיה מדויקת.

בנוסף, החישוב הסופי של המחשבון אינו כולל החרגות רפואיות למיניהם ולכן אם אתם מודעים לבעיות רפואיות מסוימות המצוינות במסמכים הרפואיים שלכם, אין להתבסס על התוצאה המוצגת לכם במחשבון זה, שכן חברות הביטוח יגבו מכם סכום נוסף על כל בעיה רפואית קיימת, כמו למשל מחלות כרוניות ואירועים שונים (לב, מוח, כלי דם), וכן על אירועים רפואיים אשר התרחשו בעבר.  קחו בחשבון כי מחשבון ביטוח משכנתא אינו מהווה מחשבון הכולל שאלון רפואי, לכן, אין להתבסס עליו במקרים אלו

יעילות מחשבון משכנתא למקרים הבאים

כפי שנכתב בראשית מאמר זה, מחשבון זה הוא כלי יעיל ביותר, כל עוד ההתייחסות אליו היא ככלי עזר ותו לא! מחשבון זה יאפשר לכם להריץ סימולציות לגבי סכומי מסלולי הלוואה שונים ויעניק לכם את האפשרויות להעריך את הנתונים הבאים:

  • המדד החודשי- כאן תוכלי לקבל השערה לגבי אחוזי המדד החודשי אשר ייגבו מכם בנוסף לסכום התשלום החודשי שנאמר לכם מראש.
  • קרן ההלוואה- במקרה בו מעוניינים לשנות (בעקבות אירועים אישיים) את הסכום של ההלוואה, המחשבון יעניק לכם הערכה לגבי הסכום החדש אותו תצטרכו לשלם.
  • תקופת הלוואה- כאן תוכלו לקבל השערה לגבי הסכום אותו תדרשו לשלם במקרה בו אתם מתלבטים בכל הקשור אל התקופה הכוללת של זמן הלוואת המשכנתא.
  • סוג הפריים- יעניק לכם תמונת מצב לגבי השיטה הכדאית לכם ביותר, פריים צמוד למדד או פריים שאינו צמוד למדד.
  • גובה הריבית ושיטת חישובה- במחשבון תוכלו לערוך סימולציות שונות אשר יעזרו לכם להגיע למסקנה באשר לשיטה הטובה ביותר לגובה של הריבית השנתית בביטוח זה וכן האם משתלם לכם לבחור בקרן שווה או בשיטת לוח שפיצר.

על הכותב

צחי גולן מנחם

צחי גולן מנחם

סוכן ביטוח כבר למעלה מ10 שנים, עבדתי בחברת הראל ובסוכנויות פרטיות. תעודת מתכנן פיננסי ובעל תואר שני במנהל עסקים.

מעוניינים לבצע הערכה של סכום ביטוח המשכנתא אותו תצטרכו לשלם? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נשמח להכיר לכם את כלי העזר החזק ביותר בשוק ביטוחי המשכנתאות: 'מחשבון ביטוח המשכנתא'.