ביטוח רכב מקיף- מקיפים את הביטוח מכל פינה

כמות הרכבים במדינת ישראל מצביעה על כמות הביטוחים והרווחים העצומים של חברות הביטוח. נכון לשנת 2012 יותר מ- 2 מיליון רכבים נעים על כבישי ישראל. כל הרכבים מבוטחים בביטוח רכב חובה וחלקם בביטוחי רשות יקרים אשר אינם מתאימים לצרכיהם

רוב הנהגים שרכשו ביטוח רכב מקיף משלמים פרמיה יקרה עבור ביטוחים הכוללים כיסויים המיותרים לצרכיהם. מעוניינים להבין למה וכיצד ניתן להימנע מבחירת ביטוח אשר אינו מתאים לכם, אתר זה יאפשר לכם לקרוא מידע חשוב אודות ביטוח רכב מקיף, ביטוח חובה לרכב, ביטוח קטנוע ועוד. אם לאחר הקריאה תהיו מעוניינים בייעוץ ממומחים בתחום, השאירו את הפרטים שלכם ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

היכן משתלם לרכוש ביטוח רכב מקיף

העלויות של ביטוחים מקיפי לרכב משתנים בהתאם לשיקולים שונים של כל חברת ביטוח.
אין זה מקרי כי רוב הרווחים של החברות נעשים כתוצאה ממכירה של ביטוח רכב מקיף וביטוח צד ג' לרכב, כאן הפערים בין מחירי ביטוחי החובה לרכב לבין ביטוחי הרשות מעפילים מדי שנה לפסגות חדשות, ונכון לשנות 2011 ביטוחי הרשות הם אלו אשר הביאו לחברות הביטוח מעל לחמישים אחוזים מהרווחים שלהם.

עלות הביטוח לכל רכב נקבעת על פי פרמטרים שונים, כמו למשל הנפח של מנוע הרכב, סוג הרכב, אמצעי המיגון שלו (כריות אוויר ברכב, אימובילייזר ועוד), עלות חלפי הרכב והתיקון שלהם, גילו של הנהג, ההיסטוריה התחבורתית שלו, הוותק שלו על הכביש, המיקום בו הוא גר ועוד.

לצורך העניין בחנו הצעות ביטוח רכב מקיף של חברות הביטוח מגדל, כלל ושלמה לרכב של היצרן אאודי 2012, דגם A-1, ללא תאונות. הנתונים היו: נהג אחד, מעל לגיל 35, ללא תביעות רכוש או גוף, המתגורר בעיר תל אביב בקומת קרקע, ללא עבר פלילי,וללא עבר של שלילת רישיון המשתמש ברכבו למטרות פרטיות בלבד

הצעות המחיר אשר קיבלנו כללו כיסויים רבים, אשר לא היו בהכרח חיוניים לאותו אדם. הכיסויים כללו שבר שמשות, רדיו חלופי ועוד. דבר אשר הוליד את המסקנה כי הכלל הראשון טרם בחירת ביטוח מקיף לרכב לבחון את הצעת הביטוח המקיף ולבחור אך ורק בכיסויים המקיפים להם אתם זקוקים!

ביטוח מקיף לרכב- נקודות חשובות המשנות את התמונה

  • חלק מחברות הביטוח מנהיגות תמחור זהה לחלוטין לשני נהגים ולנהג אחד
  • אם בשלוש השנים אשר קדמו להצעת הביטוח תבעתם את אחת מחברות הביטוח, עלות הביטוח תתייקר בין במעל ל- 10 אחוזים ובחלק מהחברות המחיר יכולות להתייקר אף ב- 25%.
  • סטאטוס של נהג צעיר יכול לייקר את הביטוח המקיף בכ- 50%. הוספה של נהג צעיר לביטוח מקיף יכולה לייקר את הביטוח בכ- 180%.
  • חברות רבות מגדירות נשים כבעלות סיכון גבוה ולכן עלות הפוליסה שלהן תהיה יקרה יותר מאשר של גברים.
  • לכל חברה פרמטרים משלה לקביעת מחיר ביטוח רכב מקיף ולכן משתלם לקבל מספר הצעות ולבחור באחת המשתלמת ביותר.
  • תמיד חשוב לבדוק מה הן דרישות המיגון של חברת הביטוח וזאת משום שיכול להיות שההצעה הזולה ביותר תהפוך ללא משתלמת אם תצטרכו להתחיל ולרכוש עבור הרכב אמצעי מיגון יקרים, כמו למשל אימובלייזר, מערכת איתור פעילה, כספת, קודן ועוד.

על הכותב

צחי גולן מנחם

צחי גולן מנחם

סוכן ביטוח כבר למעלה מ10 שנים, עבדתי בחברת הראל ובסוכנויות פרטיות. תעודת מתכנן פיננסי ובעל תואר שני במנהל עסקים.

מעוניינים לרכוש ביטוח רכב מקיף אשר יעניק לכם את הכיסויים הדרושים במחיר האופטימאלי? מלאו את הפרטים שלכם, ואיש מקצוע יחזור אליכם על מנת להתאים לכם את הביטוח הטוב ביותר!